Hiába nyílt világ, ha nem tudsz benne mit csinálni (nem tudsz gyúrni, aminek hatása van pl, hogy csak 1-et mondjak, továbbá nincsenek harci stílusok, nincs kocsituning, nincs semmi, ami a San Andreasban volt, holott nem hiszem, hogy annyira elütne ettõl a nagyon "Komoly" sztoritól. Eladták a Graffal és az élõ város dumával a játékot, tartalom meg kimaradt belõle! Na hátha a következõ részben kijavítják a csorbát).
"interakcióba léphetsz a környezettel" GTA 4 semmiben sem különb ebben sem. Hogy tudsz ott interakcióba lépni a környezettel? Vagy lõsz vagy ütsz, gyalogosokkal nem tudsz beszélgetni, barátkozni, semmit (ergó semmi forradalmi). Õk csak sima tereptárgyak ott is, mint a többi sandboxban. Ha az élõ, lélegzõ azt jelenti, hogy scriptelt tereptárgyak végzik a dolgukat, akkor tényleg lélegzik. Nekem ez nem azt jelenti. (Egyébként ezen Witcher 2-nél is jókat röhögtem, mikor arra is ráaggatták az élõ lélegzõ dolgot. NPC végzik a napi scriptjüket és ennyi. Ennyit San Andreasban is élt a város. És hogy on legyek SAints Row 3-ban is él a város ennyire (esernyõ, rendõri igazoltatás stb.). Élõ lélegzõ, amikor reagálnak eseményekre, de nem csak a játékos által kialakítottakra, ilyen szintû valósághûségre meg még jópár 10 évet várni kell.)
Bruce és Jacob és ezzel kifújt a mellékküldik sora. Egy ekkora városban ez édes kevés. Megcsinálod ezeket utána mit csinálsz az "élõ, lélegzõ" városban? Autózol, mészárolsz, bunyozól, kész! Még csak autót se tudsz tuningolgatni, semmi activity nincs azon kívül, ismételgetheted max a drogfutárkodás, taxizás kombót, meg lövöd a galambokat.
Össze lehet hasonlítani San Andreas és GTA 4 mellékküldi mennyiségét és akkor látni fogod, hogy mi is a problémám. Hogy miért is mondom, hogy visszalépés és csalódás a GTA 4.
Sandbox-hoz meg annyit, hogy az is Sandbox, ha kirakják az embert egy tök üres füves mezõre, mégse élvezed annyira a szabadságot. Kell a tartalom, akárki, akármit mond!