Bár az elmúlt hónapokban minden konkurens játékfejlesztõ leszólta a Team Bondi arcmimikáért felelõs technológiáját, a Rockstar Games minden körülmények között kitart mellett a soron következõ játékai esetében is. a GTA 5 is ezt használja majd, ez már szinte biztos.
A Team Bondi fejese, Brendan McNamara azt nyilatkozta a PSM3 magazinnak, hogy a Rockstar erõsen vizsgálja annak lehetõségét, hogy az L.A. Noire-ban látott, megdöbbentõ arcmozgásért felelõs MotionScan technológia a stúdió következõ játékaiban is helyet kaphat-e, beleértve a Grand Theft Auto 5-öt is. Nagyon úgy fest a helyzet, hogy valóban így lesz."Igen, azt hiszem, hogy õk minden játékukban szeretnék ezt." - mondta McNamara. Hatalmas játék az L.A. Noire, de a Grand Theft Auto hihetetlenül nagy. így minden felmerülõ probléma is nagy gond lehet, figyelembe kell venni, hogy hány sor szöveg van benne és mennyi dialógust rögzítenek, valamint minden ehhez hasonló dolgot. Természetesen mi is szeretnénk, hogy igénybe vegyék a MotionScant, de ha úgy döntenek, hogy nem vagy igen, mi mindenképp elfogadjuk a döntésüket."
Hozzáteszi: "A Rockstar hozza ezeket a határozatokat. A játékok szempontjából mindenképpen helyes döntésnek számítanak.
Bár mostanában nem volt eléggé rózsás a helyzet a Team Bondi és az anyacég között, õk is fejet hajtanak kenyéradójuk elõtt.
Az a pletyka járja, hogy az õszi Gamescomon nagy csinnadratta közepette bejelentik majd a GTA 5-öt, reméljük, tényleg fedik a valóság a szóbeszédek. És mely játékokban valószínû a MotionScan még? Max Payne 3-ban és a The Agentben.