Ha valaki már szórakozik vele egy ideje, akkor néhány apróságot leírhatna, ami különbség az I-hez képest, és jó tudni...
Gondolok itt olyanra, hogy a Trade nem indul meg, amíg nincs Public Station, bár azt már nem tudom, hogy milyen kutatás teszi elérhetõvé a Public Station-t... szóval, ha vannak még ilyenek, akkor szóljatok, hogy feleslegesen ne gyártson az ember Freighter-t, mert úgysem hoz pénzt :)
A drágán kolonizálható bolygók 200e+ nagyon gyorsan 0 közelire fejlõdnek, különösebb kutatás nélkül is, ezen meglepõdtem...
A küldetés alapú flottakezelés is nagyon meglepõ, és egyelõre nem vagyok meggyõzõdve róla, hogy elõnyös változtatás, fõleg, hogy nem is olyan egyszerû átcsoportosítani a hajókat... (6 hajó/bolygó ?)
Az állomásoknak (gondolom) nagyon fontos szerepük van, bár még nem sikerült átolvasnom a wiki-t, de ha valahol nagyobb flottát szeretnénk állomásoztatni, akkor azt egy rendes Nav állomás nélkül nem lehet összehozni.