1, Magyarországon tudtommal még csak most fog nyilni az elsõ Apple Store
2, Ha külföldi storeban dolgozik (mint ahogy nekem is van ilyen barátom), akkor pontosan tudja, hogy az apple egyvalamiben világelsõ: a supportban
3, A supportért nem kell fizetni
4, Milyen bug van bennük? A szoftver update ingyenes.
5, Mi a franc az az IStore egyáltalán? És mi az, hogy nélküle nem tudsz használni dolgokat?
6, Pedig hidd el, felmész a netre és töltesz hozzá valamit.
7, Azért az a 200e forintos ifón (hol annyi?) az messze jobb mint a százezres egyéb telefon hidd el csak ki kéne próbálnod.
8, Az apple logót pont azért fizettetik meg az emberrel (mint a világon bármilyen másik logót) mert azért cserébe kapsz valamit. Én annyit tudok errõl mondani, hogy angliában leejtette barátom az iphoneját, elmentünk a legközelebbi apple storeba, ott megnézte egy srác, hogy nem lehet bekapcsolni, elnézést kért és adott egy másikat. Ez tíz perc volt, és ez az ami nekem (és még rengeteg embernek) megéri azt a kis felárat amivel az alma logó több mint a másik....