nehez osszehasonlitani a kettot, ha jol sejtem dirt3-ban fix idok vannak, amiket 75%-os tapadassal nehez lenne hozni, nem? Messze Nem sikerult par probalkozasra...
A havas palya, ha nem lattam volna tv-ben mit szerencsetlenkednek ossze montecarloban az autok 10-el a jegen, azt mondanam hihetetlen, de ugy csuszik, hogy az rbr-ben jobban tapad a havon a kocsi. Eloszor azt sem tudtam biztosan mukodik-e az allitas 75 %-a, mert azert igy sem nehez az uton maradni, igy atallitottam 1 %-ra, vicces volt latni, ahogy a rajtal az egyhelyben allo autok, lecsusztak a lankas uton:)
Amugy erezhetoen konnyebb a wrc3, mintha egy kisangyal mindig az uton tartana, termeszetesen minden assist off, mindket jatekban. Megneztem fin palyakat, ott is ugyanez az erzes, ami vicces ez meg be is szaggadt es cserebe jo csunya is, most kedvet kaptam dirtozni, olyan mintha egy a kategorias filmet egy b kategoriashoz hasonlitanank szinte minden szempontbol.
Felbuzdulba rbr-t is elinditottam, erdekes 2004-ben nem okozott problemat a kormanyomat kezelni, csak 2012-re felejtettek el az olaszok...
Kulfoldi forumokat olvasva, szidjak rendesen a jatekot, de ami meglepo szamomra egy reteg, azt irja majd a wrc4-be beleteszik az kuplung kezeleset es olyan apro dolgokat ami mar az elso reszben kotelezo lett volna, des elorendeltek, es minden fasza... mintha kozben nem huztak volna ki a zsebukbol x zsetont ezert a ... jatekert.