Szerintem kezdésnek jobbak a nem hybrid classok. Witch, ha valaki castert akar, marauder ha melee-t, ranger ha ranged karit. Leginkább amiatt, mert a küldetések adnak sok spell és support gemet és attól függõen mit inditunk olyat. Pl. ranged karit könnyen lehet duelistböl is csinálni, viszont a gemek amiket kap fele arányban lesznek str illetve dex gemek, egy archernek meg nem lesz szüksége str melee dmg skillekre, igy azok haszontalanok, viszont nem is kap meg minden ranged skillt, vagy csak késöbb mint pl egy ranger.
Passive skilleknél, én inkább a defenzivebb irányba indulnék, ha szintünknek megfelelõ fegyverrel megyünk, nem lesz gond a gyilkolással, a többi meg majd alakul, hogy mire van szükség mi lehet hasznos.
Skill gemeket mindenképp fejlesszük, amiket hasznosnak látunk, ne csak azt az 1-2-t amit épp használunk. 2 fegyver set lehet nálunk, a nem használtba lévõ gemek is fejlõdnek, igy ha main gearbe nincs helyünk lehet off fegyverbe is pakolni, aztán késõbb hátha kell, lehet amit az elején nem érzünk erõs skillnek, késöbb sokkal inkább az lesz.
Meg szerintem érdemes, megnézni hivatalos fórumon a class topicokat, ugyis mindenkinek van elképzelése milyen tipusu karaktert szeretne, ott lehet ötleteket látni buildekre, merre indulnak az emberek, mit érdemes kirakni esetleg. Aztán meg ugyis variálunk rajt, hogy a mi stilusunkhoz jobban illeszkedjen.
Aktiv-passive skillek, ha mondjuk witch-ként cold spelleket használunk, akkor igen érdemes kirakni azokat a passiveokat amik cold dmg-et növelnek. Ha 2h mace-t akarunk hasznélni, akkor a 2h mace skillek is hasznosak lehetnek, de túlzásba nem szabad esni, nincs szükség minden egyes dmg növelõ skillre amit csak látunk, a védelem és hogy a karakter birja ha dmg-et kap, fontosabb. 0 dmg skillel is lehet haladni simán, nem lesz olyan gondunk, hogy 5 percig kell ütni egy mobot csak mert nem raktunk ki dmg-et, max 2 ütés helyett 3-4 kell.