A hír inkább jelzés értékû annyit mond az EADS, valamilyen mértékben õk is foglalkoznak a területtel.
A felvázolt koncepciót nehezen lehet komolyan venni, a hármas hajtómûrendszer inkább tûnik a probléma felvázolásának - nevezetesen, a fel és leszálláshoz, alacsony és közepes magasságú lassú kamillázáshoz a hagyományos gázturbina, a gyorsításhoz a rakéta hajtómû, a nagy sebességû utazáshoz pedig a torlósugár-hajtómû illeszkedik legjobban - mintsem a megoldásnak (kétféle üzemanyag és üzemanyag ellátó rendszer, egyidejûleg két hajtómû ballasztként cipelése, a siklórepülõ üzemmódot utasszállítónál szerintem 2050-ben sem bírja ki röhögés nélkül az illetékes légügyi hatóság, mindemellett a jármû teljesítménye csak olyan kis mértékben haladja meg az SR-71-es hasonló adatait, hogy ezért az elõnyért véleményem szerint teljesen felesleges a rakétahajtómûvel bonyolítani az életet). Marketing szempontból közelítve, elképzelhetõ, hogy pár év múlva a jármûvet a három hajtómûtípus kedvezõ tulajdonságait ötvözõ, egyetlen, újszerû elvû hajtómûtípussal - lásd Skylon - mutatják be ismét, és ez az öszvér csak arra kellett, hogy érzékelhetõ legyen a bejárt út.