A paksi atomerúmû is évente több milliárdot költ reklámra, szponzorációkra meg önmaga népszerûsítésére. Érdekes módon a százhalombattai hõerõmû vagy a Kelenföldi Gázturbinás Erõmû nem költ ilyenekre, mert nincs rá szükségük.
Sikeres is a kampányuk, mert elérték, hogy anélkül hozzanak a politikusok döntést a bõvítésrõl, hogy errõl bármilyen vita folyt volna, LEHETÕSÉGE sem volt semmilyen alternatívának, kész tényként kezeli mindenki, hogy az atomerõmû az egyetlen megoldás. Nem azt mondom, hogy más jobb, de igenis legyen verseny, hiszen több évtizedre eldõl Magyarország jövõje. Ráadásul az is visszataszító, hogy máris megy a mutyi, hiszen fogalmunk sincs arról sem, hogy melyik cég fogja csinálni a bõvítést. (Pletykák szerint - hiába tagadja a kormány - a MOL csomag visszavásárlásába nem csak pénzt, hanem ezt a bõvítést is belerakták.)