Ha beengedik a tisztan elektromos autokat a versenybe, akkor a benzineseknek annyi. Egy white zombie nevu hazi barkacs gyorsulasi auto rendszeresen leveri az osszes benzines ellenfelet. Ha a forma 1-ben bevezetik az aksis jarmuveket, akkor az aksicsere miatti kiallasokat siman kompenzalna az, hogy az elektromos autok nyomateka konstans es ezaltal a gyorsulasuk es a motorfekjuk is sokkal jobb mint barmelyik benzinese.
Egy ertelmes es hasznalhato kompromisszum lenne a benzin elektromos jarmuvek hasznalata, ahol a meglevo motorok egy generatoron keresztul hajtanak a kerekeket. Egyreszt lehetove vallna a rendes negykerekmeghajtas, masreszt az egesz olyan lenne, mintha mindenki folyamatosan bekapcsolt kers-el menne. Amennyiben a villanymotorokat feljebb meretezik, mint a generatorokat es beiktatnak egy szuperkonenzatoros energiatarolast, akkor lehetne taktikazni, hogy valaki egyfolytaban mindenutt megprobal gyorsan menni, vagy feltolti a kondikat es elozeshez hasznalja. Mivel a masodik autonak kisebb legellenallassal kell megkuzdenie, ezert tolthetne a kondikat, mig az elol menonek kellene ez az energia a sebessege fenttartasahoz. Igy birok nelkul is mindig a masodik jarmu lenne sebesseg elonyben, tehat egyfolytaban elozgetnek egymast.
A fenti otlettel a hang is megmaradna es a jelenlegi hibrid technologiakat is ki lehetne hasznalni es fejleszteni. Persze a vezerleshez vissza kellene engedni a digitalis motorvezerlest, mivel 4 villanymotort es a fogeneratort mashogy mar nem igazan lehet iranyitani.
ps: Ha F1 neven nem is, de E1 neven esetleg mehetne egy ilyen verseny, aztan a nezoszam alapjan eldontenek, hogy melyiket erdemesebb metartani. Azert irom, mert a mostani F1 egyre inkabb tunik nekem lovaskocsi versenynek, mivel jovabb tobb technika van egy olcso csaladi autoban, a hibridekrol nem is beszelve.