De ez a: jaj így a kiscsapatok filozófia egy totális baromság.
OK új csapatok is kellettek/kellenek, de keleten nõnek szépen fel az autógyárak, délkoreaiak, kínaiak is jönnek majd, stb. Azonban az, hogy a nagyok nem tudják egyfajta próbapadnak használni ezt a dolgot oda vezetett, hogy a Honda köszönte szépen, de inkább kiszállt.
Aki F1-ezni akar, az vegye tudomásul, hogy itt nincs "kispénzbõl-kisfoci", az ilyen induljon más, alacsonyabb formulákon. Nõje ott ki magát, szerezzen tapasztalatot, és jó szponzorokat és ha minden együtt van lépjen csak fõl az F1-be.
Persze értem én, az sem volt jó amikor az F1 egyenlõ volt hosszú évekig a Ferrarival, más labdába sem rúghatott. De akkor vezessenek be olyan szabályokat, hogy a Ferrarinak is zérórol kelljen kezdenie, pl elektromos meghajtás, új felfüggesztés. Ehelyett gyak befagyasztják a technológiát, sõt aki túlsokat ugrál, annak súlyokat akasztanak a nyakába.