400 méteren könnyû f.szagyereknek lenni, de azért a pályaverseny másról szól. Azokra a 400 méteren hûdejó benzines vagy villany autókra egy F1 gép mondjuk Silverstone-ban ráverne 3 kör alatt 1 egész kört.
Ha megnézed ezt a linket, akkor láthatod, hogy egy WTCC-s vagy DTM-es túraautó is kap fél percet körönként egy F1 verdától, egy AMG meg a vicc kategória (1 perc).
Egy aksicserét megnézném mikor csinálnának meg 10 másodperc alatt (mellesleg jelenleg nem is tankolnak F1-ben, de max eddig tartana, ha tankolnának). Ha kiszámolod egy F1 autó fogyasztását, átkonvertálod elõre feltöltött aksi tömegbe - a rosszabb benzines hatásfokot is belevéve - , akkor az fog kijönni, hogy 5-10 tonna aksi minimum kellene egy versenyre. Ebbõl bent van egyszerre max 200 kg (üzemanyag is ennyi + kicsit könnyebb a villany motor), vagyis úgy 3-4 körönként lehetne aksit cserélni. Ugye box utcai speed limittel együtt ez ha 10 másodpercnek vesszük az aksicserét (lol), akkor is 3-4 körönként fél perc. Szóval a villanyversenygépek elég csúnyán égnének F1 kategóriában.