akár a Kerbal wiki magyar oldalára is berakhatod. nekem napokba tellene egy ilyet minõségû leírást létrehoznom :D
leszállás:
a landoláskor érdemes minél kisebb sebességgel érkezni. 10 m/s a leszállókabinnak meg se kottyan, de a hajtómûvek jó eséllyel elpusztulnak, a leszállótalpak eltörhetnek. az ideális érkezési sebesség talpakra max 5-6 m/s, hajtómûre még kevesebb. nagyon vigyázni kell, hogy landoláskor a felszínhez viszonyított sebességet nézzük, ne az orbitálist. figyelni kell a magasságmérõ melletti sebességmérõt, illetve a navballon található haladási irányt jelzõ mutatót. ideális esetben nincs oldalirányú haladási sebesség leszálláskor. lehetõleg próbáljunk meg sík terepre leszállni, és folyamatosan használjuk a SAS-t, különben egy véletlen fordulásnak is katasztrofális következményei lehetnek. ha a sík terep nem adott, akkor az elsõ leszállótalp leérkezésekor kapcsoljuk ki a SAS-t és vegyük visszább a tolóerõt.
légkörrel rendelkezõ bolygó esetén egyszerûbb a leszállás. használjunk fékezõernyõket, de az érkezési sebességre ilyenkor extrára figyeljünk, mert bár a lassításhoz nem használunk üzemanyagot, a leszállótalpak ilyenkor nagyobb igénybevétel alatt vannak, mint légkör nélküli leszálláskor - nem folyamatosan nõ a talpakon a terhelés, hanem ugrásszerûen. ezért érdemes az utolsó pár méterre bekapcsolni a hajtómûveket.