Az elején tényleg elég kemény a dokkolás, de ha sikerül ráérezni már könnyen megy.
A lényeg, hogy a manouver nodokat felhasználva kerülj lehetõleg minél közelebb, ha szükséges végezz kétszer vagy háromszor is pályakorrekciót. Próbáld a találkozási távolságot 3 km alá csökkenteni. Mire eléred a találkozási pontot a célponthoz viszonyított relatív sebességed legyen 1 m/s alatt, legalább 0,5-0,6. Ha ez megvan jöhet a közelítés szigorúan csak RCS hajtómûvel. Ilyenkor az a probléma, hogy hiába indulsz el a kijelölt célpont irányába a körpálya miatt folyton korrigálnod kell az irányodat és a legtöbben itt csúsznak el, anno én is emiatt szívtam, mindig elhúztam a célpont mellett pár km-mel. Az a trükkje a dolognak, hogy akárhányszor irányt akarsz váltani újból le kell csökkentened a sebességet 1 alá a lehetõ legkisebbre, és csak ezután fordulhatsz rá a célpontra és indulhatsz el újra felé. Innentõl már csak ezt kell ismételgetni, ahogy közelítesz a célhoz egyre többször.