Pont ez a problémám. A KSP-ben a manõverezés megtervezése egy grafikai próba-szerencse megvalósítás, fogsz egy pozicíiót, és ismerve a saját pályaadataidat, nekiállsz számolgatni (húzomgatom a manõverikonokat), hogy ha ilyen és ilyen manõvert hajtok végre, akkor hova is fogok ezzel kerülni.
Ezzel szemben a valóságban ismerjük a saját (vagy a elõre eltervezett) helyzetünket, és azt, hogy hova szeretnénk eljutni, és erre számolják ki, hogy akkor milyen irányba mekkora erõ kell ahhoz, hogy mi oda jussunk.
Nagyon látványos, és számomra is ideig-óráig szórakoztató a KSP féle megoldás, de rövidesen iszonyú idõpocsékló és körülményes, amikor negyed órát foglalkozok csak azzal, hogy megtervezzem hogy fogok a LKO (Low Kerbal Orbit)-ról eljutni LMuO-ra (Low Mun Orbit)...