Csak mert meg kell tervezni/szervezni a repülést, ez nem úgy van, hogy gyere buci ham bekaplak.
Van egy "terrorista" központ pl dél-Afrikában. Támaszpont sehol a környékeny, szóval egy másikat valamilyen szinten igénybe kell venni, ha más nem onnan szállnak föl a tanker gépek.
A feladat maga simán egy nap, hajózók elötte spec kaját kapnak rákészülnek gyakorolnak plusz 1-2 nap. Akár egy hét is simán lehet amíg odajutnak.
"A '80-as években a 'hotstaros" B-1 bombázok a riasztás követi 2 percen berül már gurultak."
Gondolom ezt poénnak írtad. Azok a göbzik készültségi szolgálatot adtak, konkrét célpontok, konkrét repülési tervek mellett, a pilóta min 1 hónapra elõre tudta, hogy mikor lesz szolgálatban. Minden elõ volt készítve.
Amit, mint felderítõ géprõl írsz szerintem korrekt. De ugye ott van a légierõ másik kísérleti ûrrepülõje, ami szintén egy többször felhasználható mûholdnak fogható föl.
De legjobb tudomásom szerint ez a Falcon viszont tényleg csapásmérésre van kitalálva.