Lényegében így értem én is. Csak nincs kedvem állandóan ismételgetni. Fõleg ha valaki nem érti meg, hogy nem a hányosság a baj, hanem a hozzá állás. Van egy jó készülék, ami mindent tudhatna. Ez tény. És mint tény, védi a céget a reklamációtól. De engedtessék meg hogy én döntsem el hogy bizonyos alkalmazásokat használni is tudjak, a megszokott módon. Nézhetem én a jútúbot am.youtube.com-on, de az nem ua. mint a megszokott webfelület. Ez csak egy sarkalatos példa. De ez igaz a BT-ra is. Van egy bukósisakom, ami közel annyiba kerûl min az iphone, és nem lehet használni a beépített BT-t mer a qurva Apple nem engedélyezi. Vegyek olyat, amivel lehet kapcsolódni. Olyat amit vagy õk gyártanak, vagy amelyik céggel kapcsolatban állnak. Érdekes hogy a samsungnál nincs ilyen gond. Se más telefonnál. Ha meg én, mint felhasználó, problémás alkalmazást akarok használni, az legyen az én gondom. Az apple simán elutasíthatja a reklamációmat. És igazuk is lenne. Én nem egy hájas, iq nélküli amerikai vagyok. Ha nekem el akarják adni, akkor ne is kezeljenek úgy.