No, hát köszönöm, hogy kipróbálhattam. Eddig is bejött a game videok meg review-k alapján, de most már biztos, hogy instant pre-order, amint lehetséges :)
Toonokat nyugodtan töröld, ill. töröljétek, én majd csak akkor szeretnék visszanézni (ha addigra nem lesz cbt accountom), amikor a medic meg az engineer bekerül a játékba.
PRO
Megjelenítés:
- bár ez szubjektív, de nekem a világ rettentõen bejön, kicsit borderlands, kicsit team fortress 2, kicsit star wars
- a részletekkel nincs gond, minden nagyon szépen, igényesen rajzolt és modellezett, spell effektek is nagyon mutatósak, esper skilljei nagyon el vannak találva
- egyszóval unikumnak számít a mostani nagyon steril, nagyon "valósághû" mmo-k között
Animációk:
- végre, végre, VÉGRE! normális combat fluidity, ha "ellövök" egy skill-t, akkor az el van lõve, nincs fél seces delay, nem kell még egyszer megnyomni, nem rángatózva üt, rúg, lõ a karakter
- mozgások szintén rendben, külön öröm, hogy ugrás után leérkezésnél "meginog" a karakter, nem mint egy darab szar úgy esik le (ezek apró dolgok, de az összképen nagyon tudnak rontani és javítani is), futás eleinte furcsán hathat (erõs irányváltásnál rajzfilmesen csúszkál a karakter), de ez valószínûleg a rajzfilmes stílus miatt direkt így lett csinálva, harcban abszolút nem zavaró, nem métereket csúszkálunk, szóval nincs vele gond
Karakter generálás:
- Johnny mindent leírt, a Mecharik és a Drakenek nagyon durván jól néznek ki :D
Fejlõdés:
- core questek-ben nincs változás, öld meg, hozd el, vidd el, keresd meg, pozitívum, hogy nem kell "leadni" a questet és interaktívak a feladatok --> sokszor beszél hozzád a questgiver, hogy mit, merre, meddig, miért, remélem ez végig így marad (nem csak az elsõ pár questnél)
- path-ok: nem volt idõm nagyon elmélyülni ezekben (sem), de amit láttam, az nagyon impozáns eddig, settler-el eleinte különbözõ buff stationoket építhetünk kijelölt pontokon elszórva a mapon, (speed buff, regen buff, res station stb.) természetesen ezeket minden odatévedõ player használhatja, házak és egyéb camp-ek, station-ök majd jönnek idõvel gondolom. Scientist kap egy probe droidot, amivel lehet scannelni a különbözõ organizmusokat a bolygón, és ilyen jedi holocron szerû kockákat keresve folyamatosan kapjuk az infokat a bolygó múltjáról, mindezt egy kellemes robothang tolmácsolásában, ami alapból jizz in my pants :)
- skillek: szintlépésnél automatikusan kapjuk a class skilleket, plusz a path skilleket (a szerint, hogy milyen utat választottunk az elején értelemszerûen), 9 slot van a képességeknek, használhatunk seteket, amiket ízlés szerint variálhatunk majd a késõbbiekben. Nem tudom, hogy elegendõ / kevés lesz e a 9 skill slot, de a harc az elejétõl kezdve rendkívül élvezetes azzal a néhány skillel is (plusz dodge ugye), amik közül jópár chainskill szerû. Esper alap támadó skillje pl. 3 részbõl áll, elsõre ha ellövöd a skillt cast-time után sebez, és egyúttal betölti a második és harmadik részét a skillnek, ami instant ellõhetõ (egymás után), de nem kötelezõ szekvenciálisan az elsõ után, közben lehet kombózni a többi spellel / skillel, nem tudom, hogy ezeknek van e hatása / szerepe, feltételezem igen. Ez így leírva elég hülyén hangzik, de ettõl jobban nem tudom elmagyarázni :) Lényeg, hogy a skillek nagy része nem faék egyszerûségû instant skill/spell.
CON
- hangok, zene halk volt, gondolom ez a cbt "sajátossága" még
- addiktív
- semmi hír még a pre-orderrõl
- nade, hogy tényleg írjak valami negatívumot a fentebb említett enyhe csúszkálást mondanán, ezen kívül más nem nagyon jut eszembe.
Ez a 3-4 óra meggyõzõ volt, az meg hogy mennyire lesz idõtálló a játék, kiderül a release után.