Pont az ellenkezõjét tudom mondani éppen hogy nem monoton a harcrendszer mivel effektíve folyamatosan mozgásra "kényszerít" a játék. Sokan a spelleket keveslik de most õszintén miért lenne jobb egy 3 baros egyszerre kipakolok 30 spellt megoldás amibõl ugyanúgy effektíve 5-6 spellt használsz nem többet. Kombaton kívül a meglévõ spelleket szabadon variálhatod szóval menet közben elég gyorsan lehet variálgatni próbálgatni ha ha "unja" magát az ember. Ha megnézzük az újjonan érkezõ mmo-kat mindenhol ezt a tendenciát kezdik követni felesleges a három tucat spell ami kitakarja a fél képernyõt :) úgy se fogod mindet nyomogatni egy idõ után kitalálja az ember hogy mi az amit érdemes rotálni.
Amúgy sanszos hogy lesznek nagyobb létszámbehívással stressz tesztek esetleg open beta bár errõl nincs infó de a megjelenés is odébb van még.