Na várj meglehet félreértesz,attól függ neked mid van,megeshet,hogy a tied már TAC-os abban már a pillangószeleppel szabályozza az alpjáratot.
Sajnos én nem vagyok annyira elvakult ,hogy fejbõl soroljam az adatokat meg a leírásokat minden opel motorról de azért konyítok hozzá valamit.
A stílus viszont nem tetszik,kérlek fejtsd ki bõvebben miben nem értesz egyet,esetleg magyarázd el nekem ezt az izzásig hevítõs dolgot.
Mert ugyan abban igazad van hogy melegítik az érzékelõt de nem izzásig.
Ha jól emlékszem(!) az opel motoroknál abban az idõben kombinált egység volt a légtömegmérõ (MAF) és a levegõ hõmérséklet szenzor (IAT).
Ennek müködési elve röviden: Az IAT érzékeli a beszívott levegõ hömérsékletét, Az ECU felfûti a MAF szenzor fûtõszálát, (nem emlékszem pontosan 40 vagy 50 celsiusra) Az beáramló levegõ hûti a felfûtött szálat. A hõmérséklet csökkenésébõl ki lehet számolni a beszívott levegõ mennyiségét egy elég bonyolult képlet segítségével.
Ne vedd okoskodásnak,de ha érdekel megpróbálom elmagyarázni,bár én sem vagyok profi a témában.