Ez a mindenhová használjunk más jármûvet dolog ott bukik el, hogy egy jármûvet csak azért venni hogy álljon nem érdemes. Vegyek egy városi minit, ráadásul villanyosat a városi közlekedésre - 8 millió (robogó egyrészt full életveszély, másrészt esõben-hóban nem opció). Vegyek egy utazóautót távolsági közlekedésre - másik 8 millió. Meg vegyek valami SUVot ha ki akarok menni a telekre - másik 10 millió. 3 autó, 3x ár, 3 biztosítás, kötelezõ szervíz, 3 értékvesztés. És mit nyerek rajta, ahhoz képest ha veszek egy SUVot? Valamivel alacsonyabb fogyasztást, amely azonban kb soha a büdös életben nem hozza vissza a minden máson 3x költséget. Ja, persze, meg környezetet se szennyezek annyira, mert a miniautó meg az utazóautó gyártása meg megsemmisítése közben kizárólag hegyi levegõ képzõdik.
A dolog akkor nézne ki jól, ha (bel)városba nem kellene autó. Ehhez összesen 2 dolog kell:
1. Normális elkerülõ és azokra kivezetõ utak.
2. Olyan tömegközlekedés, amely - ha már csomagszállításra alkalmatlan - legalább személyszállításra 110%-ig alkalmas, tökéletes.