A 2. messze a legjobb, annak a kesobbiek sem ernek nyomaba.
Hogy melyik jo azt nehez megmondani, mert mindnek mas a stilusa, szoval kinek melyik jon be. A 3. (Coven) tetszett nekem a legjobban, az 5. (Hotel) a legkevesbe. Ez utobbinak is volt sok jo pillanata, csak kicsit szetesos volt az evad. A 6. (Roanoke) megvalositasat tekintve igen erdekes, bar nem hiszem hogy mindenkinek bejon.