A Lop Nor-i kísérleti bázist gyakorlatilag az oroszok építették, az elsõ kínai atommáglyát szintén oroszok építették. Az alapvetõ rakétatechnológiát szintén az oroszoktól kapták, mint ahogy az atomfegyvert hordozni képes bombázó terveit is.
Magát az atombomba gyártási leírását ugyan nem adták át, azt Csu Kuang-ja (Zhu Guangya) atomfizikus vezetésével gyártották le. Õ Amerikából települt vissza Kínába, amint befejezte a tanulmányait.
Ami pedig a lopást illeti. A kilencvenes években üzemelt az Audinak egy gyára Kínában, amiben Audi 80-as, és Audi 100-ast gyártottak az ázsiai piacra 10 évig. Miután lejárt a szerzõdés, a kínaiak megvették az összes gépet ócskavasnak. Nemsokkal késõbb, egy másik ipari körzetben kijöttek a "kínai tervezésû" személyautóikkal, ami a szakértõk szerint csak az emblémájukban különböztek az Audi gyártmányaitól, illetve abban, hogy a törésteszten azonnal ócskavassá törtek. De van más sztori is, nem egy.