"Az a trabi közel eredeti állapotú volt, bár volt olyan is elõtte ami közel szószerint szétesett. :)"
Vagy nem láttál még igazán jó állapotban lévõ Trabantot, vagy te a legpechesebbek közé tartozol, akit ismerek.
Ami pedig a "közel eredeti" állapotú Trabantot illeti, hány évtizedes volt? Egyáltalán leszedte valaha egy hozzáértõ a külsõ karosszéria-elemeket, hogy megnézze a vázat? Rohadt-e, elfáradt, vagy rendbe rakták-e valaha? A külsõ ilyen szempontból ennél a típusnál szinte semmit sem számít.
Ami a karamboljaimat illeti, mindenki átesik az ilyesmin. Ha nem kezdõként, kis dúrral, akkor késõbb, nagyobb katasztrófával. A tanulópénzt mindig meg kell fizetni.
A fejreállásom úgy jött össze, hogy választhattam: Vagy elütök pár, az úton kószáló tökfejet, vagy frontálisan ütközök a szembejövõ teherautóval, vagy belemegyek az árokba.
Az árkot választottam, és felfordultunk. Hárman ültünk a kocsiban, sértetlenül megúsztuk. A jobb ajtó üvege széttört, az összes többi üveg kiugrott a helyérõl, a tetõ megroggyant, a kipufogócsonk letört a blokkról. Talpra állítottuk a tragacsot, aztán beraktuk az üvegeket a csomagtartóba, és hazamentünk. Hazafelé a Trabi úgy üvöltött, mint egy jobbfajta ruszki traktor, mindenki megbámult bennünket.