A CARS meg jo is lehet, legalabbis a grafikaval, tartalommal nincs gond, AI is van, versenyeket is szerveznek, liszensz is van/lesz rendesen, vagys OK. Ott az idojarassal, esovel gondok lesznek/lehetnek, foleg ilyen grafika mellett fps problemak, raadasul az alap engine nincs ra teljesen felkeszitve (pMotor+gMotor2+barkacs+SMS=MADNESS). Persze, a GTR2 korszakban megoldottak, megoldhatjak itt is;)
A problema, hogy nekik sem ez a fo munkajuk, fo beveteluk...
Az iR sokszempontbol maceras (a rendszer, a liszenszek, a massziv online korrekt megtartasa), de foleg Kaemmer miatt, aki maximalista (ami neha nem art:P).
Igazabol egy normalis idojarashoz, esohoz, de meg a mas tipusu utviszonyokhoz is (pl. dirt, most volt vele interju), nagyon komoly dolgok szuksegesek, a grafika sokadlagos tema ilyenkor.
A gumi jelenleg mar majdnem ok, remelhetoleg (Kaemmert ismerve) multi-funkcios. A kovetkezo nagy lepes a korrekt "felulet modellezes", a kulonfele "uttipusok" rendes fizikai hatasainak bevonasa a szamitasokba (feluletminoseg es -fajtak, szemcsezettseg, kopasok, hovezetes es homerseklet valtozasok, lerakodasok stb).
Ha ez ok, akkor mar csak egy korrekt vizkiszoritasi "keplet" kell, es johet az eso;)
Mert enelkul, ismet csak annyi lenne az esos ido szimulacio, mint a tobbi programban, hogy egy linearis/exponencialis "keplettel", csak csuszosabbra veszik a tapadasokat:)