azért ez a gumi mizéria is túl van hypeolva, értem én, hogy ezek kellenek az esõhöz, de azért pl. az rF2ben ezek egy része benne lesz... szemcsésedés, kopás, felületek különbsége, hõmérsékletek eloszlása terhelések hatására, szvsz lerakodás is lesz, a pálya felgumizódása is benne lesz, láttuk... igazából meg ennyi erõbõl sose legyen benne esõ, mert tökéletes gumimodellezés sosem lesz...
értem én hogy az iR a csúcs meg minden, de nekem a játékélmény is fontos, igen egy szimulátorban is... és ha ez a "bóvli" rF2-es esõ elég ahhoz, hogy az esõs versenyek hangulatát, körülményeinek nehézségeit és velejáróit, taktikázástól kezdve, a gumiparán át, nagyjából mindent képes átadni, akkor az már királyság. egyébként persze, sosem árt a minnél jobb háttér, de azért szvsz van egy határ...
põl. mi a francnak aerodinamikával foglalkozni amikor még a gumi sem az igazi, így hiába jó az aero, ha azt a gumi nem közvetíti megfelelõen, csorbítja az élményt és az utazást...?