Milyen kormannyal tolod? Sokszor segit, ha a pedal erzekenyseget lazabbra allitod, hogy „hosszabb” uton es/vagy a vegen fogjon. Ugyanigy segithet (pedaltol mukodestol fuggoen) ha allitasz neki egy minimalis holtjatekot az elejere, hogy a pedalut otodetol, a mar kemenyebb reszein „mukodjon”, talan kozelebb van az igazihoz, jobban erezni, nem blokkol annyira. Foleg, hogy eleg sok autoban nem lehet fekerot allitani, fekero elosztast meg szinte soha.
De szamithat a fektav ive es a motorfek is, igy a visszavaltas, autotol fuggoen massziv blippel, hogy meg veletlenul se blokkoljon es csusszon meg.
Nem probatam az autokuplungot, nem tudom mi a hatasa, de meg ha nincs is hozza pedalod, erdemes megprobalni kikapcsolni, talan jobb lesz a motorfek(?!).
Nem tudom milyen kormanyod van, de amig nekem csak ketpedalos es botvaltos kormanyom volt, addig a baloldali pillangot hasznaltam kuplungnak (jo kis NR2003 versenyek:P).
Persze ezek igy eleg hulyen hangzanak az SRW-ben, mert bar nem sok visszajatszast es ghost-ot neztem, de amit igen, azokban a toppos emberek nem hiszem hogy ilyesmivel foglalkoznak, mert elnezve minden autoval (1930–2012) ugyanugy mennek, nagyreszt a csuszkalas, farolgatas, drifteles megy mindenhol:P