Ugy allitsd be, hogy neked jo legyen, ahogy te szereted, igenytol fuggoen, elvezd a vezetest. Ez az elsodleges.
A 270 biztos gagyi, ezt mar irtam, az inkabb gamepad style, olyan auto eleve nincs:D Minimum 500 fok, ha minimalis realitast is szeretnel.
De a realitashoz hozzatartozna az autofuggo pedalozas es valtas is, ami sokszor macerasabb mint a kormanyzas.
En mindent 900 fokon hasznalok, es ahhoz allitom be (ha lehet) a kormanyattetelt. Vannak regi autok/palyak, ahol neha-neha szinte at kell fogjak;) Ami teljesen normalis, de en csak igy elvezem, igy latom ertelmet.
De ugyanigy, nem fogok regi autot pillangoval/2pedallal sem hasznalni.
Sot, vannak „uj” autok is, amelyek ugyanigy hpatter/3pedalosak. Pl. a tegnapi 787 Group C Mazda, eleve ~20 eves, h-patternes, kuplungos. Az csak igy elvezetes.
De ugyanigy a Maserati MC12 GT1-es is kuplungos, es meg sorolhatnam.
Felesleges hasonlitgatni az idoket, nincs ket egyforma igeny. Raadasul a QuickRace-ben (es az Eventekben is) „minden jatszik, minden nyer”:) Vagyis minden segitseg, nezet es kontroller (sokan mennek gamepad-del).
Szinte felesleges a koridoket es a helyezeseket hasonlitani.
Max olyanokhoz, akit ismersz, es tudod hogy megy. De meg ott is lehetnek durva elteresek.
En Toyahoz szoktam nezegetni, ot ismerem, sokszor tizedekert harcolok, de sokszor (szo szerint) masodperceket kapok tole is:DDD
Az rF1 is fizetos, most a warez lehetoseg felejtos, maganugy;)