A V-1 hajtómûve sem rezgõszelepes volt. Pont azért kellett a katapult az indításához, mert az ilyen hajtómû csak egy szûk sebességtartományban mûködik jól. Rendesen nem tud felszállni, ki kell lõni. A katapulton meg külsõ forrásból származó sûrített levegõvel mûködtették a hajtómûvet. Jól látható az archív felvételeknél a katapult végén, a hajtómû elejérõl lezuhanó csõ.
"
Az extrém megoldások általában elbuknak a gyakorlatban, de mivel a fejlõdõ technika mindig kicsit újabb és más lehetõségeket teremt, ezért érdekes dolog akár régebbi elképzeléseket is idõnként újragondolni. Akár más megoldásokhoz is kiegészítõ ötleteket adhat."
Már ha nem azért bukott el, mert fizikai korlátjai vannak. De ha mégis megvalósítják késõbb, mint például a csupaszárny koncepciót a B-2-vel, általában az nagyságrendekkel drágább, mint a régebbi próbálkozás.