Különben még több repülõgépgyártásra(harci gépeket!) képes ország van, de többé-kevésbé élvonalbeli gépet nem sokan képesek összehozni. Például a svéd Gripen hiába van felmagasztalva, képességeit tekintve csak mostanában éri el a másodosztályú szintet(a magyar változat még ezen a szinten sincs). Különben a hajtómûve nem angol, hanem a Volvo Aero RM12 nagy kétáramúsági fokú, utánégetõs gázturbinás sugárhajtómû (General Electric F-404-400 licenc), szóval amerikai eredetû.
Ami a Rafale-t illeti, a prototípus a hajtómû kifejlesztésének késése miatt az eredetileg az A/F-18-ban alkalmazott amerikai F404-GE-400-as erõforrással repült. A sorozatgyártású példányokban viszont már a SNECMA M88 sugárhajtómûvet építették be, ami saját fejlesztés.
Szubszonikus támadógépeket a felsoroltakon kívül több ország is gyárt, némelyik saját fejlesztésbõl, mások licencbõl. Az kevésbé bonyolult.