A prològust és az első missziòt (úgy hogy nem csináltam meg minden mellékfeladatot) cirka 3 òra alatt végeztem ki. Rengeteg küldetés lesz, a csaj is csak a 11. Után csatlakozik.
Egyébként készülj rá hogy bár háborús cucc, sok a nanoteches és egyéb sci-fi illetve fantasy-ba illő modern cucc a játékban.
Egyébként nagyon frankò a szabadság a felderítgetés. Ahogy az AI reagál a helyzetekre zseniális. Nappal 50 méterről meglátott egy pillanatra az őr. Beszòlt rádiòn (oroszul, a játék elején nem érteni mit mond) és elindult lecsekkolni. Szikla mögött elkaptam, nem látta senki. Eltelt 1 perc, hallom a hulla rádiòján oroszul hablatyolnak. Harckészültség, és két őr máris ment felderíteni mi történt. Megtalálták a hullát, azonnali riadò... Beszòlt rádiòn a paraszt hogy látott valamit leellenőrzi... És mivel nem jelentkezett gyanús lett. :)
Baromi sokmindenre kell figyelni, az őrök sem állandòan ugyanarra őrjáratoznak, sokszor szoptam már be hogy egy egy őr aki addig fix helyen mászkált, elment másfelé. Mindehhez hozzájön a napszakváltás, a velejárò őrségváltás, az őrjáratozò kocsik, teherautòk, az őrök látòtávja is változik nappal/este valamint időjárás szerint. Későeste például kevesebben vannak, kevésbé éberek. Ha vihar van a zajokat elnyomja kevésbé hallanak meg motoszkálás közben is.
A hangtompítò is végre hatásos, nem tudja mindenki hogy hol vagy még ha mellélősz sem ( ez számtalan játékban hiba) sőt ha nagy távolságbòl lősz csipával ht nélkül akkor hallják ugyan, riadòztatnak is de 1-2 lövésből még nem tudják hol vagy...
Zseniális az egész, persze van hiba is de egy ilyen összetett AI-nál megbocsájthatò.
Kíváncsi leszek a késöbbi mapokon lesznek-e npc-k, az afgánoknál sajnos nincsenek, igaz ezt meg is magyaràzzák a háborúval és az oroszok által megszállt területtel.