"A story meg finoman szólva is nevetséges a lángoló bálnákkal meg torch-al / ezért gondolom járna a marvelnak a jogdij... / lebegö kényszerzubonyosokkal és a hatalmas ecélfütyis robotról már ne is beszéljünk."
Nagyjából már itt hiteledet vesztetted a témában.
"Nálam továbbra is a SC frencsájz maradt a trónon az ilyen lopakodós/kémkedös játékok terén ott legalább nem rugaszkodnak el ennyire a valóságtól és nem ennyire repetitiv a játékmenet."
Nem,cserébe van egy nevetségesen minimális fapados tipikus sztori, scriptelt jelenetek tömkelege, rémgagyi AI,ostoba rémcasual lopakodórendszerrel.:)
Eleve az MGS szériával az SC egy lapon említése is paródia...:D
És nem, nem tartom ezt a jtáékot 10/10-nek, és igen rém repetitív tud lenni, de mégis a repetitívsége ellenére is kismilliószor szórakoztatóbb mint egy szénnészkriptelt csőjáték, vagy egy valóban dögvész Assassins Creed vagy Far Cry... És mindezt olyan összetettségű sztorival, és olyan összetettségű játékmenettel (értsd: választsái lehetőségek,szabadság,fegyverarzenál,társak,bázisépítés,AI és annak reakciója a környezetre és cselekményeinkre, lopakodórendszer ami figyelembe vesz számtalan dolgot és nem abban merül ki hogy kijelzi egy szellem az utolsó vélt pozíciónkat,stbstbstb), ami nemigen van más akciójátékban. A játék végéhez közelítek lassan 100 órával (sok a FOB multi,meg a mászkálás,így lett ennyi), és én azt vallom,hogy a játék sokkal de sokkal nagyobb durranás és valóban 10 pontos alkotás is lehetett volna ha az 50 küldetés helyett (amiből nagyjából 5-10 olyan küldetés van ami odabasz) belenyomnak 2 (vagy 3, ha valóban 3 chapter akart lenni) chaptert bennük összesen fejezetenként 10 olyan mission-el,mint amilyen a jelenlegi játék álleejtői... Nem ilyen lett,evvan, nem is tartom a legjobb MGS játéknak. De ettől még maga a játék a hibái ellenére annyira monumentálisan összerakott akciójáték hogy az idei év akciójátéka mezei lazasággal.