A pirosba behajtókat nem algoritmussal, hanem rendõrrel kell kiszûrni szerintem is. Egyrészt.
Másrészt Pesten azért elég érdekes a közlekedés, pl a zöldhullám nevû jelenség. Vagy nincs, vagy pedig nem 50-re, hanem 60-ra van belõve. Forgalom süvít ezerrel, a mögötted jövõk simán beletolnak a pirosba, ha nem akarsz kis koccanást magadénak tudni. Ha meg nagy a gáz akkor persze te vagy a hibás.
Ha nincs helyismereted képtelenség a táblák alapján egy csomópontban tájékozódni, csak azért, mert hogy nincsenek. Áll a kocsisor, azt meg hogy melyik sávba kéne neked lenned akkor látod, amikor meglódul, és talán kibukkannak az aszfaltra festett nyilak, ja meg anyázhatsz amikor a keresztezõdésbe érsz és látod az egyetlen kihelyezett táblán, hogy benyaltad. Lehet satufék, meg becsullankodás, vagy mész nagykörön a többiekkel, akiknek 10%-a igazából szintén nem arra akart menni.
Aztán rahedli kis utca, ahol ugyan van egy fõ közlekedési irány, de baxnak kirakni a macisajtot a keresztezõdésben. Jobb kéz szabály nõknek, hatvan éven felül õ szerintük nem kötelezõ, BAM (BMW-Audi-Merci) tulajnak, meg egyszerûen snassz, ja az index is.
Szal nem csak a "bunkó autósokkal" van gond, hanem azzal az úriemberrel, aki Pesten a forgalmat szervezi. Ha a nem tiszta forgalmi helyzet miatt baleset, pláne emberhalál történik én ezt az embert már rég lesitteltem volna. Elvileg ezeknek mérnöki diplomájuk van. Ha egy híd összeomlik, akkor ha a mérnök valamit benézett megy áristomba. Olyat viszont még nem hallottam, hogy egy ilyen közlekedésszervezõt bevittek volna. A telezöld forgalmas helyre betervezése, figyelmeztetés nélkül, nálam 2 év felfüggesztett lenne. Akkor már bassza meg ne lehessen elkanyarodni! Ja és vissza a cikkhez, ha csak 2 másodperces zöldeket adnak, akkor ne csodálkozzanak a pirosba hajtáson. Minden ótvar helyre körforgalmat raknak, ahol senki nem közlekedik, csak oda nem, ahol értelme lenne!