Nem azzal az úriemberrel van a gond, persze vannak Pesten hiányosságok, de ha kimész éjfélkor az utakra, akkor kurva kényelmesen el tudsz vezetni.
A probléma inkább ott van, hogy Budapestet nem kismillió autóra építették. Meg lehet nézni akár csak egy 20 éves videó felvételt, ahol a Hungárián csúcsidõben pár autó lézeng. Persze, tudom, akkoriban nehéz volt autóhoz jutni, de ez nem változtat azon a tényen, hogy Budapest centralizálásával, ami valahol a rendszerváltásnál kezdõdött - ugye sorba számolták fel a vidéki gyárakat - léptünk arra az útra, ahol most tartunk, hogy Budapesten hajnali hattól éjfélig folyamatosak a dugók és a nagy forgalom.
Már nagyon régóta ki kellett volna csábítani a cégek egy részét egyfelõl az agglomerációba - ott is lehet irodaházat építeni, akár az önkormányzatnak is -, másfelõl pedig vidékre, hogy ne sûrûsödjön be ennyire ennyi ember egy helyen.
Csak most már lassan baszhatjuk, mert a legtöbb képzett munkaerõ vagy Pesten van vagy Pestre vándorol a normális munka reményében.