"Te meg engem nem tudsz arról meggyõzni, hogy reggel az ágyban fekve olvassak híreket."
Annyi a kulonbseg, hogy en nem is probaltalak meggyozni errol :)
Kozben rajottem, hogy psziches dolog is van a hatterben. Na nem a "markarajongas"m hanem, hogy ha az iPad-re gondolok, akkor a szorakozas/utazas ugrik be, mig a notebookomnal meg inkabb a munkara asszocialok. Bar szeretem mindkettot, ebbol kifolyolag a tablet kellemesebb tudatalatti erzelmeket valt ki.
"önmagában a márkarajongásból eredõ puszta birtoklásvágy sokkal dominánsabb, mint a valós igény."
En ezzel meg mindig nem ertek egyet. Az emberek feleslegesen - foleg a mai gazdasagi helyzetben - nem vasarolgatnak $500+ gadget-eket. Ha meg meg is veszik, akkor is rajonnenek, hogy semmire sem alkalmas es eladnak, ezzel szaturalva a piacot es meggatolva az ujabb eladasokat. Ez pedig nem fordult elo. Szerintem aki megveszi az elvezi is. En legalabbis nagyon ;)