"Ha a képeket megnézed, akkor az látszik, hogy a Boing-7447-es törzsét nem használja, csak a pilotafülkét, de az keskenyebb, mint maga a géptörzs. Tehát a géptörzsek fele akkora keresztmetszetüek, így légellenállásban ugyanott van, mint az egy szélesebb. Ha egy lenne középen, akkor annak szélesebbnek kellene lenni, mert teher nehezedne rá. Továbbá alul lenne elhelyezni a rakétát, de ott nincs hely."
Ez nem így van. Igaz hogy keskenyebbnek, és szögletesnek tûnnek a törzsek, de a légellenállásuk akkor is nagyobb. Ugyanis a két törzs között örvények keletkeznek, amik megnövelik a légellenállást. Ráadásul a szárny homlokfelülete is így nagyobb, mint egy hagyományos gépé.
Ha a rakétát hagyományosan a törzsbe süllyesztik hátul-alól, akkor mindenképp kisebb a gép légellenállása, így ugyanakkora hajtómû-teljesítménnyel nagyobb magasságot és sebességet lehet elérni kioldáskor, ami nem egy hátrány.