ja az lemaradt, kiprobalva jo par jatekkal pc2, rfactor2, dirt rally , acc stb mindig arra jutottam, hogy valamiert pont az assetto ami annyira nem adja mint a tobbi. Persze eleg parasztvakitosra van beallitva alapbol minden, egy nordschlefie valoban kirazza a szart is az emberbol annyira rossz minosegu az aszfalt(ami grafikaban nem is latszik) szoval szepen allitgatni kell a csuszkakat mit mennyire figyeljen es reagaljon ra. Pl egy dirt rally-nal, ha az ember nem veszi le a csuszkat ami az ut egyenletlensegrol figyeli a visszajelzest, gyarkolatilg kiesik belole, na meg nem egy nagy elmeny, folyamatosan razkodni. Kelloen beallitva mire mennyit doljon, melyik infora csinaljon egyaltalan valamit. (jellemzoen egy jatekhoz 9 csuszka van) nagyon elvezetes tud lenni. Ami kulon jo, hogy ugye a jatekok amiket kitolnak magukbol telemetry adatot abbol dolgozik, igy ha egy kis rugoutas auto eleve kemenyebb, nem "dolongel" anniyt, vagy egy gyenge auto sem rant hatra gyorsulasnal, egy gyenge feknel is a helyen vannak a dolgok viszonyitva a tobbi autohoz. Szoval a mondandom lenyege, hogy minden autonal maskepp viselkedik egy picit, igy nem kell vele szoszolni autonkent a settingsbe, hogy az autohoz kicsit huebben mozogjon.