Nem tudom hogy egyáltalán összehasonlítható-e. Az AC-ban jobban vezeted ezeket a GT3-s autókat?
Az ACC a hangulatával vesz rá hogy foglalkozzak vele, az AC meg na azt már nehéz összefoglalni :))
Az AC-ban mindig van valami, most pl. a drift. különösebben nem érdekel, mert nincs hozzá autóm, és az ismerőseimnek se. Vannak 160-210 lóerőig hátsókerekes, meg van sokkal erősebb is (de azt nem lehet nyúzni), gyenge autóval meg nagyon kell tudni driftelni, és akkor is vannak korlátok...mégha ilyen virsli gumival is mész.
Szal a RoC után hívtak drift csatára, és mivel 100+ arc megy, érdekelt is, elkértem ezt az autót. ..azt úgy döntöttem hogy nem megyek, valahogy nem érdekel a turbóval fellőt 6-700+ lóerős driftek extrém kerékelfordulással. ...és sztem nem is korrektek, de mindenki azzal baxa át magát amivel akarja, és tényleg.
Itt valahogy megfogott a modell hangulata, és alátettem Kunos alap drift E30 futóművét ...abban legalább van korrekt csapdőlés, mivel azt a futóműből számolja, aztán néha reszelgetem.
tehát szinte mindig van valami.
Az ACC az más, van ami nem teljesen faxa benne, de mégis jó kihívás menni vele. Az AC-ban is megvannak ezek az autók, de egyáltalán nem élvezem őket, az ACC-ben meg igen.