gta modolásba semmi, általános modolásba (3d modellezésbe, scriptelés, configolásba) viszont igen mert nem egy játékhoz modoltam már.
Konvertálás sem úgy szokott menni hogy minden tökéletes, fõleg ha egy zárt formátumból kell egy másik zártba konvertálni.
Materialozás is modellezés. Nem tudom hogy van itt, de máshol egyrészt az új materialhoz a modellbe kell belenyúlni, ha csak nem lehet régi materialokat egy az egyben az újnak megfeleltetni, amit kötve hiszek mert. pl az úton normal mapes material van (ami VC-ben soha nem volt), autókon sem volt nagyon tükrõzõdés, sõt szerintem a régi játék simán csak egyszerû effektmentes materialokra támaszkodott.
Ahogy látom és amilyen színvonal akkoriban volt amikor a gta vc megjelent, kb ilyesmi mûködés materialok lehettek benne: diffúz, add, substract, self-illuminated. Mindössze 1 fényforrással (a többi fény add materialokkal lett színlellve)
Ellenben itt van normal mapes, valamilyen tükrözõdõs így elsõ ránézésre, meg sok fényforrás. Ezt ha meggebedsz sem fogod csak egy sima konvertálással megcsinálni, valaminek módosulnia kell.
De a lényeg ugyan az. Jóval egyszerûbb grafika, jóval nagyobb gépigénnyel, tehát nagyon el van cseszve valami.