"nem figyeltek a vásárlói szokásokra, de továbbra is drágán adták a termékeiket. Az ár-érték arány teljesen irreálissá vált."
Ez a mostani helyzetre is igaz.
Régen megtehette hogy akár 8 évig a barlangjában aludjon, ma már nem, mert jött a konkurencia. És itt jönne a lényeg. Vmi minõségi újat, egyedit mutatni amivel megtudná külömböztetni magát a többi gyártótól. Közben a régivel is nyomulni, mert mint kiderült érdemes. Mindig minden körülmény közepette fel lehet állni, csak meg kellene próbálni. Az N8-al elindult vmi, de az új vezetés lefújta. Más irányba tervezget.
Az android kapcsán rájöhettek volna mi kell a népnek és azt vinni csak jobban. Egy kicsit jobb kamera, jobb akku... de mindenképp házonbelüli megoldások, amit nem húz vissza a Microsoft vak igérete. Ez már nem Nokia. Szerintem.