Egyrészt örülök neki, mert végre egy cég, aki viszonylag tömegterméket gyárt, de még sem az számít, hogy a mérnökök mit álmodtak bele a készülékbe, amit amúgy is csak 85 menülépcsõben lehet elõszedni, hanem, hogy a júzer tudjon vele júzerkodni és ezért ha kell egyszerûsít is.
Másrészt csak ugyan azt a filozófiát követi, mint a luxus termékek gyártói, megkapod ugyan azt a cuccost átdizájnolva, kicsit emberbarátabbá téve, X-szeres felárért (mert az ár valójában a termék része!), de aki ezeket nem tudja értékelni, mert agyilag kevés hozzá, annak meg ott egy hatalmas logó. Ennyi.
Másrészt nekem az Aplle túlságosan divatmajom, félévente összerittyent valamit, amire aztmondja, hogy na ezt vedd meg, emrt ez kell neked.
Nem, én tudom mi kell nekem, és a piacon levõ technikai újdonságokból azt választom ki és nem pedig asszerint, hogy: "Az Apple azonban csak akkor jelenik meg új piacokon, hogy újra tudja definiálni és újra feltalálhatja a dolgokat - mindez megfigyelhetõ volt a zenei, az okostelefon- és a táblagép-piac esetében is."
Vagy is lexarja a technikai újdonságokat, biztos hogy kiadja a TV-t, de azt még nem tudja mi lesz benne, de hogy nagy média só lesz, az biztos.