Én eddig úgy tapasztaltam, hogy ha 10 percet késik a vonat akkor azt 10 perccel az érkezés elõtt közlik, vagyis abban a pillanatban amikor meg kellet volna jöjjön de még nincs ott.
Például múlt héten fél órát vártam Debrecenben a peronon. Kimentem 15:00-ra. Ekkor kellett volna érkezzen. Nem volt ott. Bemondták 5 perc múlva hogy 15 percet késik. Ekkor már nem indulok vissza be az állomásba mert ki tudja. Ha ott van azonnal fel akarok szállni. 15:15kor nem volt ott... 15:17kor bemondták megint hogy 15 percet késik. Ez már öngól. Még egy perc múlva helyesbítették húsz percre, azaz 15:20kor kellene, hogy ott legyen. Nem volt! 15:30-ra beért. Az emberek már nagyon fáztak. Akkor épp kõkemény hideg volt ott. Majdnem lebetegedtem. Ezen aligha segített volna egy e-mailes rendszer. Így is úgy is ott állt volna az a sok utas a vágány mellett, ha mailben szólnak, ha a hangosbemondón.