Hát igen. Volt egy rakat felvehető csapattag, akik a legnehezebb fokozaton teljesen használhatatlanok voltak. Még a használhatóbbak közül is 1-2-nek igazítottam az érték elosztásán (össz. pontszám maradt az eredeti), hogy használhatók legyenek.
Pl., ha az elején csak 1 karaktert kreáltál, az alap bázison 3 bakát felvehettél, de nekik az értékeik olyan gyengék voltak, hogy inkább magam csináltam meg mind a 4-et.
M16/Ak páros mindent vitt. Konkrétan nem kellett más fegyver, mert lőtáv majdnem sniper fegyver volt, sebzés meg még több is. Energia fegyverek a robotok ellen szintén csak dísz volt, M16/AK it is jobb volt. (kivéve, ha kitrükközted valahol az elején a legjobb értékekkel bírót.) Nehézfegyveres megint értelmetlen volt a folyamatos lőszerhiány miatt. pisztoly kis sebzés semmi lőtáv, max az elején volt jó. Shotgun is nagyon specifikus volt.
Remélem ezeket balanszolták/javították.
Az első hibajavító meg már ki is jött, ha jól látom a DC-hez :D