Én csináltam egy közelharci pengés karaktert azért. Kicsit hátrány a csapatnak, de untam már a csak távolsági karakterekkel taktikázok stílust. Ha a helyzet engedi csak mellé lépek a muksónak, 1-2 bökés és fexik az ellen. A rage berontó közelharci npc-k ellen is jó lesz remélem. Még csak most értem el a csapattal a gáthoz. (Most ezt választottam, mert előző játékban AG volt a cél)
Csapat összeállítás 1 főnök 10 int, 6 cha. (Neki felvettem mind 3 ass képességet, lokpick és assault rfle. Tudom elég szétszórt, de valamennyire a magas skillpont jövedelem a 10-es int miatt hosszú távon kiadja. Támogató szerepe lesz a csapatban). 2 assault fegyverre gyúró karakter. Nekik is 10 az int a sok skillpont miatt, Cha 1 a többi a pont balanszolva az AP és a kezdeményezés között. Ők kapták a demo, alarm, surgeon és first aid képességeket. Mele karakternek csak 4 es int, ami miatt szívtam a fogam, de valamit, valamiért. Kapott relatíve magas erőt (páncélok miatt később), 10-es speedet (fut mint a nyúl és relatíve sokszor jön). Mivel rohangálós közelharci, megkapta a tudományt a robot hekkelséhez későbbre és az észlelést a csapdákra. Az animalon gondolkodok még, de annak felvételével már túl kevés lenne a szintenként bejövő skillpont mennyiség és nagyon hamar lemaradna mindenben.