A supreme jerk tapasztalataim alapján a helyedben nem hagynék meghalni senkit és gyakran mentve savescumolnék szükség szerint, mivel minden szerencsétlen helyzetben elesett társ egy később potenciálisan megoldhatatlan feladatot, járhatatlan mellékutat, elérhetetlen pozitív küldetés végkifejletet jelent - emberbarát csapattal kifejezetten - mivel nem tudhatod, hogy mondjuk 10 órával később itt-ott milyen és mekkora szintű képességekre lesz szükséged, amelyre éppen egyetlen emberednek sem lesz megfelelő szintjű skillje, sem szabadon elkölthető képesség pontja, hogy hirtelen a nulláról felhúzz valakit, mivel addig örültél, hogy más képességekre költve pont kiadta optimálisan a játékmenet. A játék eleje ezért nagy szívás, hogy akármennyire is átgondoltan hoztad is össze a csapatodat, gyenge leszel harcosként, gyenge leszel különféle problémamegoldóként és meg kell találnod a járható középutat a harcos skillek és problémamegoldó skillek fejlesztése között. Az utóbbihoz pedig nélkülözhetetlen a minél hamarabb minél több csapattag megléte, hogy mindenki megfelelő ütemben tudjon fejlődni a maga szerepében.
A béka egyébként nem is a legnagyobb g3ci, szerintem a critterek közül a hatalmas méhészborz viszi a prímet a rengeteg HP-jával és elég nagy sebzésével...a skorpiós pia farm megtisztítására éves távlatból is emlékszem, mekkora szívás volt és mennyit számított az, hogy pontosan milyen területen kezdeményeztem a harcot. Érdemes mindig mindenhol távolról kezdeni a mesterlövésszel, aztán amíg jönnek az ellenek feléd lehet őket fokozatosan gyengíteni, közelharcos elleneknél különösebb kockázat nélkül. A békát különösen nem szabad közel engedni, mert hamar elnyelveli a fegyveredet, aztán ha éppen a legjobban sebző embereddel tette meg, rögtön jelentősen megnehezítette/ellehetetlenítette a harcodat...