A main quest továbbmozdítása az arizónai térképhez hasonlóan a nagyobb helyszínek konfliktusainak megoldásával vagy legalábbis valamiféle lezárásával történik, az Angel Oracle is ilyen. Ha mindent meg is teszel majd a legpozitívabb kimenetelhez, az addig megszokottnál lényegesen magasabb ASS skillek szükségesek a konfliktus legelőnyösebb lezárásához.
Whittiert érdemes későbbre hagyni, hogy minél jobb felszerelésed legyen. Úgy rémlik hogy Whittier szükséges a sztorit előremozdító triggerhez. Ha a főbb konfliktusokat lezártad és rendelkezel a szükséges mennyiségű cat litterrel, de nem csináltad meg Whittier-t, úgy emlékszem hogy nem kaphatod meg az LA felső részét elérhetővé tevő sugárvédelmi ruhás beszélgetést a bázison. Vagy talán ha le is adod neki a dolgokat, elmondja a figura hogy x időn belül elkészül, de a ruha elkészülte nem aktiválódik Whittier nélkül. Mintha szívtam volna vele anno...
Amúgy ja, szereti a játék bonyolítani az életedet, már-már nyakatekert kalandjátékos módon. A vezető karakternek érdemes magas percepcióval rendelkezni, hogy minél több interakciós lehetőség megcsillanjon, de alapvetően az egérkurzor is elárulja őket, ha a megfelelő helyre mozgatod a valós percepciódat használva. A quest itemek agyalást igénylő manuális használata pedig amolyan retro dizájn elem, manapság is használják elvétve a legbátrabb fejlesztők a legrétegebb játékokban. Talán a 3. részre már automatikus lesz, ahogyan a harcot is mainstreamesen élvezhetőbbre veszik... :)