Én sniper nélkül megyek, mert fölöslegesnek érzem. M16-osa van mindenkinek. Egyik karakteremnek raktam rá high powered scope-ot amivel 31m távolságig tud lőni, másiknak rövid csővel van szerelve, stb. 5.56-os lőszer van dögivel a játékban, a 37-48-as sebzés is rendben van, főleg ha burst módban szaggatom a seggfejeket. :)
Assault rifle skill-t feltoltam mindenkinél hetesre, így 10. szintűként simán le tudjuk darálni a rosszarcokat (npc-k nélkül, legnehezebb fokozatban, gránátok-robbantgatások nélkül).
Én is úgy látom, hogy a pisztoly használatának nincs értelme a játékban. Erre nem érdemes pontot költeni. Ha ezeket a skill pontokat is assault rifle-re költjük, akkor nem fordul elő olyan helyzet, hogy pár ponttal talpon marad a hülyegyerek, amin esetleg egy pisztolylövés segíthetne.
Másodlagos fegyvere 1 pont erejéig minden karakteremnek van, mert szeretek spórolni a lőszerrel, és rémesen vicces, amikor kerékkulccsal vagy boxer-rel verem le a veséjét azoknak akik rám rontanak és nem rendelkeznek távolsági támadással. :D
Prison-nál futottam bele abba a "problémába", hogy túl sok fegyvert zsákmányoltam a hulláktól és a túlterheltség (6-os erő mindenkinél, meg zsák) miatt még mielőtt letaroltam volna a pályát vissza kellett mennem a HQ-ra. A fegyverraktáros arcnak nem volt elég pénze, hogy felvásárolja a sok fegyveralkatrészemet. Ez kellemetlen. Pedig annyira örültem a játék elején, hogy tele vannak zsével a boltosok..
A robbantgatós fazonnak a HQ-n nem tudok eladni szart, mióta felraktam a patch-t. Nálam vannak a szarok, de nem jelenik meg trade-eléskor az inventory-ban. Valaki talált erre megoldást?