nekem személy szerint a hármas megoldás jön be legjobban, de azon belül is az olyasmi inkább mint mondjuk a Deus Ex HR-ben volt, hogy a skill szintje határozta meg, hogy egyáltalán belekezdhetsz e a széf / zár / számítógép feltörésébe és utána egy rövid kis minigame, hogy sikerüljön is,
az elder scrolls / fallout 3 / fallout NV játékokban, ha jól rémlik nem nagyon számított a skill, csak könnyebben tört a lockpick, ha alacsony szinten volt, na az se jött be
itt meg én is game breakernek érzem, hogy 4x - 5x vissza kell töltenem, hogy sikeres legyen egy bomba hatástalanítás vagy széf feltörés (mivel annyira vaskalapos HC nem vagyok, hogy hagyjam a francba ha nem sikerül csak azért mert úgy az igazi a szerepjáték :) )
fallout 1-2-ben meg azért volt jobb az ehhez hasonló rendszer mert sokkal ritkább volt a critical failure és visszatöltés nélkül is lehetett sokszor próbálkozni