Igazad van, ez is egy taktikai lehetőség, de számomra jobb, amikor én dönthetek arról is, hogy ki, mikor lépjen. Volt pár olyan csata, ami máshogy alakult volna.
Egyszerű példa: Több sérült ellenfél egymás mellett, köztük egy emberem. Az én köröm jön és beadja elsőnek azt az emberemet, akinél a rakétavető van. Tök jó lenne közéjük lőni és egy találattal mindhármat, de kettőt biztosan kiiktatnék. De előtte el kéne hoznom onnan a köztük álló emberem (aki szintén sérült), de mivel nem válthatok át rá, ezért nem megy sehova. Tehát vagy lövöm a rakétát és megölöm a három ellent plusz a saját emberem, vagy nem lövöm a rakétát és máshogy próbálom megoldani a szitut.
Bár ha végiggondolom, tekintve az ellenfél AI képességét, akkor túl könnyű lenne a játék még a legnehezebb fokozaton is.