A bemásolt komment aranyos, régebben is csináltak ilyet, egészen Counter Stike/Desert Combattól kezdve.(bár már az elsõ Panzer Generalra is verték a veteránok) Ami egy kicsit kevésbé arcade, azt már istenítik, ez ilyen.
a régebbi majd ha felnõsz részhez:
Azért kezeljük helyén a játékot, ez is csak egy a sok kvázi reál cucc közül, nem muszály elalélni tõle. Szerintem egy szolíd alkotás, de azért igen odatették magukat a készítõk, hogy szétszivassák aki nem szopja be teli szájjal a kicsit is hardkórabb alter cuccokat(lásd még a Red Orchestra és az ARMA sorozat hammer légiósait, akik simán letagadják drágaságuk legkissebb hibáit is). Ott kezdünk, hogy tutorial nincs, a játékot "ki kell találni", vagy megvitatni fórumokon, de itt mi túl jók vagyunk ahhoz. A normál esetben a játékba bevezetõ single rész szovjetorosz nehézségû, direkt szivatósra van megcsinálva. A multi a persistent egységrendszer miatt direkt szivatja az újoncokat, multi nélkül viszont szívnak single-ben is. Az kezelõfelület nem éppen accessability nyertes, szvsz még a RUSE-hoz képest is visszaléptek egyet-kettõt.
Maga a játék rendben van, még ha nem is tudnak 300 egységet rendesen kibalanszolni(hello arty spam, cheap stuff spam, és egyéb szépségek), de nagyon úgy nézem ezt is a grognardoknak csinálták, így jobb esetben vissza hozza az árát, pedig lehetett volna egy új Sudden Strike-unk(akkor is ha az inkább arcade volt), ami a szarszemétStarcrafttól elvonta volna az átlag játékost is, megmutatta volna, hogy van élet a zergrushon túl is. De nem így lett, amit a topik látogatottsága is bizonyít(egyébként tök ugyan ez a helyzet az általam szintén látogatott többi játékkal is pl: Men of War topik, Blitzkrieg topik, Theatre of War topik), csak ezt akartam kifejezésre juttatni.