Ez így igaz. Szerintem sincs sok helye a repülõknek. Azért gondoljunk csak bele egy vadásznak a fordulási köre több kilométeres is lehet amihez még elég is lenne a pálya de ha hozzáállítják a légvédelmet akkor az lenne, hogy kezdõ helyrõl leszeded a szerencsétlen helit is vagy a vadászok lennének hallhatatlanok mert nincs ellenük légvédelem. Pont jól el vannak találva a távolságok, sebzések nem kellenek ide vadászok.
Ami nekem tetszett az a logisztikai része teljesen életszerû. Hiába nyomsz hatalmas támadást ha nem tudod üzemanyaggal és lõszerrel feltölteni idõben a jármûveidet akkor korán kifullad a támadás és ott fogsz állni egy helyben ha meg tudod bénítani az ellenfél utánpótlását akkor könnyedén nyerni tudsz. Másik a felderítés. Itt hatványozottan fontos, hogy legyen felderítõd nem csak azért mert akkor nem tudod merre jár az ellen hanem mert könnyedén rajtadütnek mondjuk egy erdõbõl. Viszont ha nem vigyázol rájuk akkor hamar elveszted a csatát minden egységnek megvan a max limite, hogy mennyit hívhatsz le belõle minél erõsebb annál kevesebbet és annál többe kerül.
Rengeteg egység van. Mikor beléptem hirtelen nem is tudtam mit kezdeni a bõség zavarával. A fejlesztést nem úgy kell elképzelni, hogy itt egy tank és rakjunk rá nagyobb ágyút hanem rendes altípusok vannak amik eltérnek egymástól. Sokszor az unlockolt harci jármû teljesen más feladatkörben bevethetõ mint az egyel korábbi típus. Pl: Jobb gyalogság ellen míg a másik páncélosok ellen de az sem jó stratégia ha mindenbõl a legjobbat akarja bevetni mert a legnagyobb helit is le tudja szedni a gyalogsági légvédelem mondjuk 1 erdõbõl. Amit Porta is ír, hogy itt nem kõ papír olló van. Tank is visszalõ a helire ha az túl közel jön (persze csak ha olyan típus amin van a tornyon nehézgéppuska) nem beszélve arról, hogy a heliket logisztikailag nehezebb is fenntartani, ütõképesek de csak rövid ideig és csak okosan bevetve aztán ki kell vonni õket újratöltésre.
Én mindenkinek csak ajánlani tudom! Aki szereti az igazi stratégiai játékot.